Cerita 40 Main

You’re reading novel Cerita 40 Main online at LightNovelFree.com. Please use the follow button to get notification about the latest chapter next time when you visit LightNovelFree.com. Use F11 button to read novel in full-screen(PC only). Drop by anytime you want to read free – fast – latest novel. It’s great if you could leave a comment, share your opinion about the new chapters, new novel with others on the internet. We’ll do our best to bring you the finest, latest novel everyday. Enjoy!

Zain Main Adik Ipar

Cerita awek kawan aku:

Dalam bilik, jam di dinding menunjukkan 1.20 pagi

"Sapa?" Gee terdengar pintu biliknya terbuka... dan tapak kaki masuk dalam samar samar malam tu.

"Abang lah..." jawab Zain perlahan....

Zain abang ipar kpd Gee, 28 dan baru saja menjanda apabila dia diceraikan oleh suaminya , Arshad, seorang pemuzik dan pengubah lagu... kerana Arshad main kayu tiga dengan seorang penyanyi muda yang baru nak naik.... dan dah nak kawin ... ini memusnahkan hidup Gee dan dia lari menetap dengan keluarga Kakaknya, Ina dan abang Zain.

Zain berjengket perlahan lahan ke katil Gee. Gee di atas tilam dengan hanya pakai bra dan kain batik. Dia terasa tapak tangan abang iparnya, Zain di punggungnya... dia dalam keadaan baring mengereng memeluk bantal.. punggung besarnya itu menggunung... Gee serba salah... takut tapi mahu...

"Abang... jangan la... " Gee menolak sekali lagi sentuhan abang iparnya Zain.

"Alaaa.... Gee... jangan la macam ni... semalam abg dah tengok Gee bogel... sedap jer abg raba dan lancap2 kan..." pujuk Zain lagi. Zain 35 dah lama mendirikan rumahtangga dengan kakak kepada Gee, si Dewina... Kak Ina kepada Gee. "Cukuplahh banggg!!" merenggek manja dia merayu Zain jangan menyentuhnya lagi.... walaupun dalam hatinya dia nak disetubuhi.

"Bangg.... jangan la... semalam tu tersilap, kita dah salah bang... kita jangan la ulang lagi..." Gee lalu bingkas dan bangun.... kain batiknya tersingkap, mendedahkan pehanya pada Zain.

"Ermmm.... adik ipar abang yang janda ni... tak kan tak nak rasa sedap macam semalam..." kata Zain dan tangannya meraba peha Gee.

"Ahhh banggg... akak kan ada di bilik bawah tu ... janganlaaa bangg.." Gee memegang tangan Zain agar tak bergerak lagi.... biar di pehanya saja... tapi tangan Zain masih nak meraba raba di peha dan ke c.i.p.ap Gee... sedap semalam dia melancap lancapkan Gee... dia nak lagi, kalau boleh dia nak f.u.c.k Gee sedap sedap... banyak air pantat Gee keluar semalam.... dan dia dah rasa menghisap air pantat Gee di jari2nya....

"Alaaa Gee ni.... kan Gee kata semalam Gee dah lama tak rasa batang dalam pantat Gee ni..." tangan Zain sebelah lagi ke celah peha Gee... mengepit peha Gee menghalang tangan Zain dari menyentuh c.i.p.apnya.

"Bangg! Kan Gee kata tak nak!" tegas suara Gee tapi perlahan. Dia tahu kalau kak Ina nya tahu ni, musnah hidup kakak nya dengan abang Zain.... dia tak mahu kakaknya merasai apa yang dia alami. Nanti mereka dua beradik akan bergaduh dan kemungkinan.... mereka suami isteri akan bercerai... Gee tak mahu tu semua berlaku - ini akan menyedihkan hati ibu di kampung.

"Aalaaa.... sedap kan Gee? Cakap kat abang sedap kan?" rayu Zain melepaskan tangannya dan terus ke c.i.p.ap sedap Gee....


"Ye, sedap bangg, tapi tak mau la lagi, Gee tersilap semalam..." rayu Gee lagi. Memegang tangan Zain yang dah sampai di c.i.p.apnya.

"Hehehe... sedap kan? Abang raba kat sini semalam, Gee kata sedap abang... hehe!" Zain mula menyentuh di peha pula.... dan di alur tetek Gee yang lebih kurang sama besar dengan Ina punya....

"Bangg!! Pleaseee!!" rayu Gee, tapi kini tangan Zain dah tak dipegangnya ... Gee hanya memandang muka Zain dalam samar2 tu..... wajah Gee nampak masam.... dia tak mahu Zain memujuknya utk seks begitu, Gee tahu ini salah... tapi Zain sungguh memaksa...

"Ermmm... tetek Gee sedap la... bagi abang hisap puting Gee?" senyum Zain dan dia menunduk nak menghisap tetek Gee.... Gee memeluk tubuhnya menghalang Zain... tapi Zain senyum dan meletakkan tangannya semula di peha Gee.. Gee menderam "Ermmm!!" mengisyaratkan bunyi NO/Jangan!

Tangan Zain dia di peha gebu Gee... Gee sedar, apa yang dah berlaku malam sebelum ni ada lah satu kesilapan... dia tahu, seks ni, kalau dah merasa sekali... akan nak lagi dan lagi, kalau iman tak kuat... Gee sedar dia akan terbabas lagi...

Memang sedap melancap di depan abang Zain semalam, bang Zain pandai membuat dia merasa erotik dan h.o.r.n.y.... entah macam mana dia lakukan, Gee tak tahu... yang dia sedar, dia dah mengangkang semalam dan membiarkan abang Zain mengesek gesek pantatnya, menjolok jolok lubang pantatnya sampai basah... sampai dia mengerang sedappp mencapai klimaks!

"Abangggg!!! Jangan la banggg... nanti kak Ina tahu laaa...." tegahan kali tu dibuat dengan suara yang tegas juga...

"Alaa... kak Ina tak akan tahu lah Gee... " Ina baru bersalin beberapa minggu yang lalu dan selalu saja keletihan... anak pertama mereka. Gee pula janda tak ada anak... muda... dan memang dia dahagakan seks... dia menrindui batang suaminya dahulu... kalau bekas suaminya f.u.c.k dia masa masih bersama dulu, memang sedap sangat... dan malam tadi abang Zain dah mengembalikan kenikmatan seks semula.... dan dia nikmati bersama abang iparnya Zain... tapi dia sedar itu semua salah!

"Tak kan abang nak bagitahu kat dia Gee.... Gee nak beritahu dia ke?" senyum nakal terbit di wajah zain, dia yakin benar Gee tak kan nak beritahu Ina apa yg berlaku... kalau dia nak beritahu, pagi tadi lagi dia dah beritahu dah!

Kalau dia tak nak aku jolok2 pantat dia... semalam lagi dia dah menjerit dahhh! fikir Zain... zain tahu... mudah saja kalau nak pantat janda gersang dan muda macam Gee ini... dia merasa batang dalam pantat... mesti nak rasa lagi...

Tangan Zain ke c.i.p.ap Gee... c.i.p.ap Gee cukur botak tak berbulu, Zain nampak

semalam.... memang stim batang Zain bila dia nampak pertama kali pantat adik iparnya itu semalam..... Gee mengepit kuat pehanya.

"Ermmm.. mesti nak rasa abang jilat kat sini kan? Nak takabang jilat pantat Gee.....?" lagi mengG.o.da Zain. Semalam masa kena jolok jolok tu Zain dah tanya Gee... "kalau abang jilat ni Gee... lagi cepat Gee klimaks kan?" dan Gee semalam menjawab... 'Jilat bangggg!! Sedappp!!" tapi Zain tak kesempatan menjilat pantat Gee...

"Jangn la banggg.... ermmm...." tegah Gee lagi, tapi zain tahu daya tahan Gee dah mula kendur... Zain rapatkan mukanya dan mula mencium pipi Gee... Gee menarik kepalanya di tepi, cuba menggelak, tapi dia rebah .... dan Zain menindih Gee... rebah terlentang ke tilam empuk bilik tamu itu...

"Ermmm...." keluh Gee bila dia di cium di leher dan di pipi. Zain sepantas kilat

memegang pergelangan tangan Gee dan menindihkke dua dua belah tangan Gee di tilam.... dan dia mencium leher Gee...

Gee lemah bila di cium dilehernya... ini lah kelemahannya, tapi Zain tak mengetahui ciuman nya di leher Gee tu membuat Gee h.o.r.n.y... air pantat Gee dah mula terbit... dalam ciuman senyap senyap tu, terkeluar ddengusan manja dari Gee "Uhhhh banggg Zainn...!!"

Keluhan manja dan h.o.r.n.y tu memberi keyakinan pada Zain untuk mencium dan

meraba lagi... dia menjilat cuping telinga dan bawah cupping telinga Gee... lagi Gee mengeluh ... kali ni terasa tangan Gee di batang Zain. Tersenyum Zain mencium Gee... dan tangan Gee menurut urut batang Zain yang dah mengeras di dalam kainnya... Zain tak memakai seluar dalam.... dia memang sengaja tak pakai seluar dalam di dalam kainpeleqatnya itu.... batangnya mengeras disentuh janda muda adik iparnya itu...

Zain meneruskan rabaannya sambil mencium dan menjilat, "Sedap kan Gee...." Zain menambah kegilaan dan keghairahan Gee. "Ummm... banggg!! Errmmm sedappp..." keluhan Gee semakin manja dan h.o.r.n.y. Pehanya membuka dengan sendirinya... Zain mula mengesek tundun pantat Gee... Gee terasa h.o.r.n.y... dan pantatnya bertambah basah.

Zain beralih ke bibir Gee dan mengucup bibir nya... dan dia membalas.... sungguh romatik kucupan Zain... dan Gee membalas... benteng pertahanannya dah mula rapuh dan akan roboh, Gee sendiri tahu... dan dia tak menepais dan menghalang apa pun perbuatan Zain... Zain bertambah berani dan yakin. Tundun dan alor pantatnya digesel semakin kemas dan jari2 Zain dah mula menjolok jolok ke dalam lubang Gee.

Perlahan lahan Zain menarik panties Gee ke bawah...dilorotkanya... dan Gee

membantu mengangkat punggung nya... memudahkan panties seksi itu terlucut.. kini Gee hanya berkain batik yang dah terlondeh... Zain semakin keras batangnya... dah sedia utk memasukki mana mana lubang Gee...

Mereka berkucupan dan lidah mereka brtemu... berdengus Gee... tak tahan rasanya dan Gee melepaskan erangan nikmat yang sedap didengar di telinga Zain. Zain meraba dan menggesek liang pantat Gee, Gee yg sedang terkangkang dalam pelukan Zain, sekej.a.p terkepit kepit pehanya... geli dan sedap liang pantatnya digesek gesek manja begitu... jari2 Zain mencelup masuk.... basah... basah dgn air nikmat Gee.

Zain meleraikan kucupannya, "abang nak Gee merasa kenikmatan malam ni..." kata Zain pada Gee... wajah Gee nampak hanya keghairahan... penuh nafsu... dia hanya bernafas kencang...

Zain lalu turun ke birai katil.... kaki Gee dikuakkannya... mengangkang Gee dengan lutut naik... Gee memandang dan menunggu... Gee tahu abang iparnya akan memberi nikmat kepadanya... dia akan menjilat pantat nya yang dah lama tak dijilat dan dilapah oleh mulur sesapa sejak manjanda ini.

Gee memandang... menunggu, Zain mencium bibir pantat Gee. "Ohhh banggg!!Ahhh!!" keluh Gee apabila bibir Zain menyentuh bibir pantatnya yang dah basah tu.

"Ermmm... bau pantat first cla.s.s Gee...." balas Zain seakan tahu bau pantat yang jenis apa dia mencium itu.

Dan Zain mula la menjilat dan mencium pantat Gee.... kepala Zain terangguk angguk menjilat dari bawah ke atas liang pantat Gee. Gee mencengkam kain cadar di kedua dua belah nya itu dan mengerang sedap.... "Ermm... kau suka kan Gee... ni abang nak bagi kau nikmat..." kata hati Zain, abang ipar curangnya itu.

Zain menolak peha gebu adikiparnya itu untuk memudahkan dia menjilat dan

menyedut pantat Gee... dia menjilat dan terus menyedut... Gee terkepit epit dan mengerang kesedapan. Zain kemudian menolak dan menupang peha Gee... terangkat dan terkangkang Gee dibuatnya dan lidah bibir Zain menjalar menjilat pantat Gee...

"Ohhhhh bangggg!! Aghhhh!!!" mengerang sedap Gee... tak tahan dia menerima jilatan sebegitu, dia tahu dia akan pancut dan klimaks dalam beberapa minit saja lagi... dah lama sangat pantatnya tak dijilat... lama sangat...

Biji kelent.i.t Gee dijilat dan disedut Zain... Zain tahu apa yang perlu dilakukan...

disedutnya bijikelent.i.t Gee... dan masa tu lah Gee mengerang dan dia klimaks.... terasa air pantatnya mmercik ke mukanya.... tersenyum puas Zain, dapat membuat adik iparnya klimaks... dia tahu pasti Gee akan nak lagi dan lagi... dia menjilat sepuas hatinya s.e.m.e.ntara Gee mengeliat menggigil menikmati klimaksnya....

"Oh my G.o.ddddd!!! Arghhhhhhh!!" jerit Gee dan Zain melepaskan peganganya pada peha gebu Gee.... dia bangun memerhatikan adik iparnya mengeliat sedap mengepit peha dan air pantatnya yang banyak mengalir keluar... 'dah lama tak klimaks geee... heheheehe' katanya perlahan .

Zain melucutkan kainnya... dan dia terus membetulkan Gee..... dia menarik Gee baring di tengah tengah tilam... "Ohhh banggg....!! Aghhh!! f.u.c.k me!" keluh Gee yang tengah dilayan nikmat klimaksnya itu.... matanya memandang tepat pada Zain... penuh nafsu.... keghairahan.

"Gee nak abang f.u.c.k Gee?" senyum Zain....

"Nakkk bang... f.u.c.k Gee banggg...!!" bunyi geram...

Zain melutut dan mengesel batangnya di pantat basah Gee... dan dia segera menolak batangnya masuk... "Ohhh banggg!!" pejam mata Gee menikmati batangnya yang pertama sejak dia menjanda ni... nikmat sungguh... dan batang ni pulak kepunyaan abang iparnya... sundal sungguh dirinya... tapi dia mahu dan rela pantatnya dif.u.c.k batang abang iparnya itu.

Zain pun menujah dalam.... dia sama menderam sedap.... "Ohhh Gee.... sedapp Geee!!" Zain membenamkan terus batangnya dan dia memeluk Gee, Gee menarik tengok Zain dan mengucup Zain... tetek Gee diramas dan mereka berpelukan... dihenjutnya Gee... Gee mengerang kesedapan... "Ohh banggg f.u.c.kk mee Banggg!!" mereka berdua dalam kenikmatan...

Gee hilang kawalan, habis lebur pertahanannya.... Zain pandai memujuk rayu dan memainkan peranannya.... tetek Gee diramas2nya dan puting nya di hisap dan dijilatnya... Gee sekali lagi klimaks masa batang Zain menujah laju dan padu... Gee mengerang sedap tapi Zain tetap menujah... lagi sedap dia menujah sebab Gee mengerang masa dia menujah dalam itu.

Gee kemudiannya ditonggeng oleh Zain dan Zainmasuk melalui belakang pula... lagi Gee mengerang sedap... tetek Gee diramas2 dan pantatnya bertubi tubi ditujah kuat dan dalam... Gee juga menolak ke belakang biar asakan batang Zain lebih padat masuknya....

"Ohhhh banggg!!!" keluh Gee dan klimaks lagi... dan setelah dekat 20 minit mereka memantat Zain pula mencapai klimaksnya,... "Ohhh Gee..... nak pancut niii!!!" dan dengan pantas dicabutnya batangnya, Gee cepat cepat membaringkan bodynya menunggu... dan menyembur air mani nya di perut dan tetek Gee.... "Ohhhh Gee...!!!" keluh Zain dan denganmenggenggam batangnya dia menyemburkan benihnya ke perut adikiparnya itu... puas sekali Zain dapat pantat Gee... dia pun rebah dan mengucup Gee....

"Ohh banggg...!!"

"Ermm.. Geee... thnks so much Gee..." bisik Zain...

"Ye bang... thank you juga pada abang..." dan mereka berdakapan s.e.m.e.ntara.

"Kita tak boleh perkara ni diketahu seseiapa Gee..." kata Zain... memeluk Gee dan mengucup dan mencium Gee.... nampak kekesalan di muka Gee juga... realiti mula perlahan lahan memasukki minda mereka... kini mereka berdua dah berfikir menggunakan kepala otak masing2.... tadi semuanya melalui naluri dannafsu ikut hati dan ikut kepala takoknya saja!

"Ermmm.... ye bangg..." manja Gee memeluk.... "Tapi kalau Gee terasa nak batang abang ni..." kata Gee memegang batang Zain yang dah sedikit lembik ....

"Ermmm....." senyum Zain... "abang rasa kita fikir lah kemudian... tapi abang pun rasa macam nak lagi jer Gee...." kata Zain dan mereka memeluk dan berkucupan lagi. Tetek Gee diramas2nya sedap.

Selepas itu, Zain keluar perlahan lahan melangkah balik ke biliknya.... dan dia pasti Gee akan mahu merasa dan menikmati seks bersamanya lagi... dan lagi.... malam itu Gee lena tidur setelah puas merasa batang abang iparnya Zain, namun Gee tahu kepuasannya itu hanyalah s.e.m.e.ntara.... dan dia akan inginkan lagi bila rasa nikmat itu hilang.... adakah dia akan menyerah lagi pada abang Zain?

Cerita 40 Main

You're reading novel Cerita 40 Main online at LightNovelFree.com. You can use the follow function to bookmark your favorite novel ( Only for registered users ). If you find any errors ( broken links, can't load photos, etc.. ), Please let us know so we can fix it as soon as possible. And when you start a conversation or debate about a certain topic with other people, please do not offend them just because you don't like their opinions.


Cerita 40 Main summary

You're reading Cerita 40 Main. This novel has been translated by Updating. Author: WinkuN already has 42 views.

It's great if you read and follow any novel on our website. We promise you that we'll bring you the latest, hottest novel everyday and FREE.

LightNovelFree.com is a most smartest website for reading novel online, it can automatic resize images to fit your pc screen, even on your mobile. Experience now by using your smartphone and access to LightNovelFree.com